>Neked milyen oprendszered es fog verziod van?
Ubuntu 16.04.3 Fog 1.4.0

Közben rájöttem, hogy a security update után áll le a fog és ez automatikusan telepítődik. Ha letiltanám a netet, akkor működne tovább a fog. >> ez nem opció, nem jó így

>Annak a gepnek van mas funkcioja is vagy csak a fog?
Egy VM-ről beszélünk, amit az ubuntu hivatalos ISO-ból telepítettem tavasszal.
A gépen a hostoló os a proxmox legfrisebb verziója.

Nem szeretem a problémákat így felhúztam egy Debian 8-at és feldobtam rá a fog mostani legfrisebb stabil verzióját. Megpróbálom a mentett image-ket és az sql adatbázist vissza tölteni és meglátjuk jó lesz e.

Megjegyzés:
Az ubuntu-t azért nem favorizáltam SOHA, mert mindig túl gyorsan haladt a korral és a legfrissebb szoftvereket tartalmazta és ilyen sz*rs* gokat okozott ez nekem. Az 1.4.0 fog viszont NEM települt a debian 8-ra, php hibával elszállt a telepítő.
Az 1.4.4 most hiba nélkül felment a debian8 legfrisebb verzióra. :)

Egy fontos kérdésem volna még:
Meglehet csinálni, hogy valamilyen nfs megosztásra mentsen image-ket a fog???

2017. 07. 27. 10:34 keltezéssel, Molnár Péter írta:
>Molnár Péter nálad milyen fog verzió van milyen oprendszer alatt?
Ubuntu 16.04.1 - 1.3.5 nem patchelt, mindjart felrakom a frissiteseket
apt-get update es apt-get upgrade utan meg mindig mukodik a fog
apt-get update es apt-get upgrade es apt-get dist-upgrade utan meg mindig mukodik a fog

Ubuntu 14.04.1 - 1.3.0 full patch, mukodik.

:(

--
Szluka Pálné Igazgató asszony megbízásából
Fehér Sándor

Salgótarjáni Madách Imre Gimnázium
3100 Salgótarján, Arany J. út 12.
Telefon: (32) 411-353 Telefax: (32) 411-104
e-mail:fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu
Internet: http://www.madach-starjan.sulinet.hu/