Hello!
>Az egy másik kérdés, hogy a sulinetes telepítőkészletbe
> integrálták ezt a kulcsot.
> Ha nem sulinetes telepítőkészleted van, akkor ezt a kulcsot is
> meg kell adni, ha kms-en keresztül akarsz aktiválni.
1. Window 7-tol kezdodoen sosem hasznaltam a sulinetes telepitokeszleteket.
2. Mindig olyan telepitokeszletet hasznaltam, melyekbe az addig megjelenet frissiteseket es 1-2 plussz dolgot integraltak.
3. Sosem kellett megadnom vagy valtoztatnom a kulcsot a telepitokeszletben.
(igaz mindig Enterpise valtoztatot hasznaltam sosem Pro-t.)
Ezert gondoltam, ha szukseges volt a kulcs megadasa, akkor az csak MAK kulcs lehet.

--
Udv:
Molnar Peter

---
Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
http://www.avg.com