Hello!
>Ezekben az okosított integrált isokban azért nem kellett megadnod,
>mert általában az illegál mini kms aktiválásra vannak felkészítve,
> kms kulcsot integrálják.
>Ha nincs szerencséd, akkor még a mini kms-t is telepíti egyből a gépre.
Szerencsemre ilyen telepitovel meg nem talalkoztam.
Amig a sulinetes KMS szerver cimet nem allitottam be, nem aktivalt.

>Próbáld meg ugyanezt mondjuk egy gyári msdn vagy vlsc enterprise telepítővel, >nem fog aktiválni a sulineten amíg a microsoft által közzétett kulcsot meg nem adod.
Sulinetes kms szervert kell megadni, s aktival, legalabbis nekem.
De biztos szerencsem volt...

--
Udv:
Molnar Peter

---
Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
http://www.avg.com