Sziasztok!

Most kipróbáltam én is a Chrome-os F12 (alias Ctrl+Shift+i) csodafegyvert
és lássatok csodát, nem ugyanazt az ISO fájlt tölti le, mint a Media
Creation Tool.
Még nem próbáltam velük a telepítést, de a MCT-lal készített image csak kb
3,5GB-os, míg a közvetlenül letöltött image 4,2GB-os.
Természetesen mindkét esetben Win10x64_Hungarian változatot választottam. A
MCT-lal tegnap délután töltöttem le az image-et, a közvetlen linkről meg
most reggel.

???

Üdv,
Venczel József