Mindegyikre ráírják az MTBF-et. De ilyen tök irreális, 1 millió óra körüli
számokat írnak. Ha azt átszámolom, az 114 év. Illetve az MTBF kalkulációs
módját is oda szokták írni, ami megint egy vicc.
Illetve az ilyen archiválós meg surveillance típusokat már csak azért sem
ajánlom, mert azok kevés írásciklusra vannak tervezve (látszik is általában
a garanciájukon, hogy csak párszáz TB-ra vannak tervezve, tehát SMR típusok
valószínűleg. Ami algoritmus pedig az SMR hibáinak korrigálásához fut a
HDD-ben, azok az algoritmusok már a PMR-es HDD-kben is sok galibát
okoztak...)