Szia!

Nekem többségében a seagate-k váltak be, ha olcsón akartam kijönni.

Amúgy a WD RED/Black az ajánlott, mert azokra több év a gari és JÓVAL strapabíróbbak a többinél.

A nas-ban amit 0/24-ben használok, WD RED van.

Seagate hdd-ket pedig akkor használok, ha minimum kettő van belőle és raid tükörként konfigolom vagy zfs raid ként 3 hdd esetén és 2 kapacitást kapok nagyon jó redundancia mellett.

PL:::

http://compker.hu/termek/13346

http://compker.hu/termek/6852

Nem véletlen a black-re az 5 év gari és az ára sem épp olcsó!

Ha egy darab hdd vagy raid nélküli használat a cél, akkor WD BLACK.

Ha a raid opció, akkor vehetsz olcsóbb hdd-t is.

Üdv!