Köszönöm!
Ez esetben is gondolom kell egy tiszta telepítés.
3.8-at telepíteném fel, hogy egy ideig up-to-date legyen és persze majd frissítgetem.
Alapnak melyik os a legjobb?
Ubuntu vagy Debian?
Neked mi az alap os?

Köszi!

2018. 02. 02. 13:48 keltezéssel, Sándor Tóth írta:
1.5.26-ról 3.x-re migrálás működik, kipróbáltam.
Ez az anyag <https://joomlacms.hu/k%C3%A9zik%C3%B6nyv/els%C5%91-l%C3%A9p%C3%A9sek/a-joomla-migr%C3%A1l%C3%A1sa/211-joomla-1-5-x-3-x-migr%C3%A1l%C3%A1s-redmigrator-seg%C3%ADts%C3%A9g%C3%A9vel> részletesen leírja, bemutatja, hogyan.

Üdv. Tóth Sándor