Ha jól értelmezem saját webszervert futtattok. Az se lenne utolsó, ha
tárhelyet bérelnétek, ez durván évi 8-10e költség (attól függően mennyi
adatot akarsz). Nekem a No.1 az xhu.hu, nagyon jó cég, olcsó is. Nekem pl.
fel akarták törni az administrator mappát, és auto blokkolták az oldalt
hogy ne tudják. Jó kis védő falaik vannak, gyanús dolgok esetén blokkolják
és megmondják miért.  Online chat kb. mindig, stb. Az administrator mappát
jelszavad le, mármint a mappát.