szia!
most találtam!
haladási napló, nem naplózott tanórák
jobb oldalon ceruza és szerkeszthető az óra
levente

2018.01.. 12:17:12 dátumon Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> írta:

Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne (gondolom nemcsak én nyerem meg az e-kreta használatát rendszergazdai munkakör részeként) Aki már régebben használja azoktól kérdezem: hogyan lehet megnéznem nekem, mint mezei tanárnak, hogy melyik óráimat nem adminisztráltam le? Jelenleg (Moza) belépés után 1 kattintás és már látom is, ott rákattintok és írhatom is be. Support szerint e-kretaban ehhez le kell töltenem egy Excel fájlt, minden osztályhoz/tantárgyhoz külön, amiben meg tudom nézni mikor nem írtam be, majd >utána vissza kréta és keres, beír. Tuti így van ez? Nem használjuk élesben, csak nézegetjük mi vár ránk jövőre?

Zs

--
Az Opera levelezőjét használva: http://www.opera.com/mail/