A cél az, hogy azonnal írd be. A hiányzókkal együtt. Nagyon megnehezíti az
osztályfőnökök munkáját, ha hónap végén kerül be a hiányzás, ezért - úgy
tudom, -  az e-naplóban intézményi szinten be lehet állítani, hogy mikor
zárja le a régebbi órák beírásának lehetőségét. Ahol MaYort használok, ott
már 1 héttel korábbi órát sem lehet beírni (azt hiszem, vasárnap zár, de
már meg sem próbálom.)

SzTZs