Arra gondolok, hogy sok esetben a helyettesítő nem tudja mit kell beírni,
mert nem kapott anyagot. Emiatt ő valószínű megvárja amíg megérkezik a
hiányzó és megmondja mit írjon be, vagy adott esetben az igh csak másnap
írja ki a helyettesítést és szóban, vagy papíralapon értesít, mert az a
biztosabb.
(Zárójelben jegyzem, hogy kréta esetén tegyük fel, hogy heti 5 órás
tantárgy van, és a pénteken helyettesítő írja be elsőnek a hiányzó kolléga
helyett. Ő azt látja, hogy pl a 35. óra van. Ha utána a csütörtöki
helyettesítő is beírja  a sajátját, akkor ő ugyanúgy 35. órát lát és így
tovább, 5 ember 5x 35. órát. Ugyanis csak akkor kap óraszámot egy óra, ha
beírják. Kréta szerint ez is rendben én ennek sem látom se értelmét, se
okát)