2018.02.15. 11:21 keltezéssel, Veres Sándor írta:
Szia!

2018. 02. 15. 11:03 keltezéssel, Molnar Peter írta:
>Dashboard-on tudod állítani.
Ezt viszont nem tudtam, most beleptem de sehol se talalom.

Én nem használom, itt hallottam, olvastam róla:
https://sulinet.niif.hu/sites/sulinet.niif.hu/files/sulinet_nyiltnap_20170629.pdf
https://sulinet.niif.hu/nyiltnap_13
6. oldal a PDF fájlban, a videóban is van róla minimális tájékoztatás.

Túl sok beállítási lehetőség nincs, a kapcsolatok prioritása állítható (ami a videóban szerintem félre van magyarázva, értelmezve).

Veres Sándor
Az én estemben nem sok értelme lenne a multi-uplink beállításnak.
A másik internet vonalunk ugyanúgy UPC, ugyanolyan modemmel, mint amit a sulinet routerhez csináltak.
A megbízhatóságot nem javítaná.
De az sem tiszta, hogy ettől a publikus szegmens is gyorsabb lenne (195.199.236.xx IP címről a feltöltés),
vagy csak a privát szegmensben működne a terhelésmegosztás.