Na az az örömteli fejlemény, hogy sikerült regisztrálnom a szeptemberi
kóddal.

Először regisztráltam az intézményi kóddal. Nem ugyanazt a szerződésszámot
(? - ezt a szót használja rá az Info ablakban) írta ki, mint a
levelezéseben lementett képernyőképben, ezért nem hittem a dolog sikerében,
de újraregisztrálva az akkor kapott XML-kóddal ismét működik.
És exportál is végre.

Üdv!: Szilárd