Sziasztok!

Az év elején vettük meg az új verziót 100e Ft feletti összegért. Előtte egy
ősöreg verziónk volt, amit nem kellett 2 évente frissíteni, de mindent
tudott, ami nekünk kellett. De az e-Kréta miatt kellett az XML-export,
úgyhogy azt is megvettük.

Az XML-exportképes változat dupla regisztrációs: a már regisztrált program
képernyőképét beküldve jött egy újabb kód. Azzal a figyelmeztetéssel, hogy
az alatt ne frissítsük a Windowst (?!...), mert elromolhat. Emiatt egy
laptopra telepítettem, amit  utána betettem a páncélszekrénybe, szeptember
óta ott volt.

Most személyi változások miatt változott az órarend, hétfőn élesedik az új,
így elővettem a laptopot, hogy majd hétvégén frissítem az e-Krétát. De a
laptopon egy nem regisztrált változat van. Tapasztalt vaki ilyent? Ha
frissítés vagy valami miatt morcos lesz az ASC, akkor nem a korábbi
(regisztrált, de nem XML-exportképes) állapotába esik vissza? Vagy nem
panaszkodik, hogy nem érvényes a regisztráció, mert változást észlelt a
szoftverkörnyezetben?

Régen volt már szeptember, de a levelezésemet (mint tevékenységnaplót)
végigkutatva az az igen valószínű, hogy így történt.

-Már arra sem emlékszem, hogy a sok XML-export közül melyiket kell
használni.
-Ha valaki kisegítene egy .roz -> .xml konverzióval, nagyon megköszönném.

Üdv!: Szilárd