Most böngészem a csoportházirendet és találtam egy ilyet:

A Windows Update Energiagazdálkodás engedélyezése a rendszer automatikusan
ébresztéséhez és az ütemezett frissítések telepítéséhez

Ez nem okozhatja a gépek automatikus indítását? Mondjuk nálam nincs
konfigurálva és nem indulnak maguktól a gépek.

2018. március 11. 17:22 Sándor Fehér írta, <