Nem, az AD-n a WSUS-hoz kell a csoportházirendi szabályokat konfigolni (felügyeleti sablonok - windows összetevők - windows update),  a klienseken beállítja a WSUS szerver-t, és hogy csak intranetről fogadjon frissítést. (nálam a webszerveren fut a WSUS... GPO-ban beállítva http://web-szerver:8530   (alapértelmezett WSUS port)) Frissíted a kliensek GPO-ját (amit idővel magától is megtesz amúgy), onnantól probléma megoldva... Egyik gép se nyivákol-nyafog, hogy telepítgessem a frissítéseket. A szünetekben meg elindítom a szinkronizálást és bekapcsolom a gépeket, a WSUS meg szépen elküldözgeti a klienseknek. Annyi hátulütője van, hogy végig kell a gépeket járnom és a frissítéseket intézni, hogy mire a kollégák-gyerekek megjönnek, már fent legyen minden. Amúgy meg sok helyre lesz szükséged, gépszámtól függően jópár Gigabájt lesz a WSUS (nálam majd 200 Gb a közel 70 gépre)