Eszembe jutott még valami!
Régebben találtam ezt a programot:
https://support.microsoft.com/en-us/help/3073930/how-to-temporarily-prevent-a-driver-update-from-reinstalling-in-window

"Show or hide updates" az odal végén van ez a link, onnan lehet letölteni,
vagy ezzel a linkkel :).
<http://download.microsoft.com/download/f/2/2/f22d5fdb-59cd-4275-8c95-1be17bf70b21/wushowhide.diagcab>
Ezzel én letiltottam a legújabb frissítéseket akkor, amikor telepítettem a
gépeket, de azóta biztosan jelent meg új és lehet most azt is le kellene
tiltani. Ez azért is valószínű, mert év eleje óta, csak néhány hete kezdtek
megbolondulni a gépek.
Na! Holnap ezt is megnézem!