Feltettem a kérdéseimet:

Kedves *****!

Birtokomba jutott egy pdf állomány, egy ajánlat, melyben a KRÉTA rendszert
fényezik. Ebben több dolog ütötte meg a szememet.

   1. Iskolák 95%-a használja. Ebbe beleszámít az is, hogy kötelezően itt
   kell megadni a tantárgyfelosztást? Mert ettől nem használjuk, csak ami
   kötelező, azt megtesszük.
   2. Elektronikusan hitelesíthető dokumentumok (e-napló) Ez valós, vagy
   csak tervezet?
   3. A szoftver "ára". Más hasonló programot a Kréta 1 havi díjából 1
   teljes évig üzemeltetnek. És az még működik is, nem úgy mint a Kréta.

A válasz:
Kérjük jelölje meg, hogy melyik oktatási intézmény nevében kér
tájékoztatást! A KRÉTA program használatával kapcsolatban többféle
kedvezményt tudunk biztosítani az egyes intézmények illetve fenntartók
részére, a konkrét intézmény ismeretében tudjuk ajánlatunkat pontosítani!

Ugye nemcsak én érzem úgy, hogy érdemben nem kaptam választ?!
Zs