Asszem egy helyen voltunk J

Nekem egy újdonságot jelentett, amire kérdést is tettem fel, a válasz annyira
nem győzött meg.

Az újdonság, és nemtom ezt a többiek hogy csinálják, mi töröltünk. Szóval a
tantárgyfelosztásban ha a kollega elmegy, vagy bármi miatt lekerül róla az óra,
akkor nem ki kell törölni a sort, hanem nullázni kell az óraszámát, és marad
nullán végig.

Na mi eddig töröltük. Megkérdeztem, ebből lesz-e gond év végén esetleg. Azt
mondta, ha engedte törölni nem! Ezek szerint szerintünk nem volt hozzá
értékelés rögzítve. Már pedig én tudom hogy volt. De azért remélem nem lesz
belőle gond, a jövőben már majd így csináljuk.

De ha ez le lett volna írva valahol….

Zsolt