Hello!
>Főként a felületről szólt, amihez nekem rendszergazdaként semmi
> közöm nem lesz, meg mondjuk máshoz se nagyon látom, de az
> elektronikus hitelesítésről a következőt tudom mondani:
>Ehhez jogszabály változtatás kell, amit szeptemberben indítottak,
>már tárgyalják és nyáron talán el is fogadják.
>Ha jól vettem ki, akkor nincs szükség elektronikus hitelesítésre/aláírásra,
>hanem arról van szó, hogy a nem szigorúan sorszámadás kötelezett
>dokumentumokat elég lesz lekönyvelni a rendszerben és az hivatalos iratnak számít majd.
Akkor vessuk ossze a tajekoztatoban szereplo szoveggel.
"A Neptun KRÉTA képes minden fontos
intézményi dokumentumot a jogszabályoknak megfelelően elektronikusan elkészíteni, és ezeket
automatikusan iktatni. Akár elektronikusan is aláírhatók és hitelesíthetők a dokumentumok, így nem
kell kinyomtatva tárolni (például az iskolai naplókat). Ez hitelesített tárolás, amely jóval kevesebb
helyet foglal, maradandóbb, és leginkább sokkal olcsóbb, környezetkímélőbb, mintha papíralapon
történne az adminisztráció.
"

Teny:
- Jelenlegi szabalyozas szerint ki kell nyomtatni, tehat amit ir nem igaz.
- Elektonikus alairasra nem kepes, ez konkretan hazugsag.

Ha mar lassan egyedulallo lesz a piacon, akkor miert van szukseg erre?

--
Udv:
Molnar Peter

Mentes a vírusoktól. www.avg.com