*1. Utolsó tanítási nap: június 15.*
Tudok olyan iskoláról, ahol a napokban van vége a tanításnak, mert
felújítások kezdődnek, és hogy meglegyen a180 nap, szombatonként is mentek.
Régebben is volt olyan, hogy a téli kényszerszünet miatt (nem volt
közlekedés, vagy épp fűtés az iskolában) tovább kellett járniuk.

2. Nálunk az utolsó nap órarendi nap, és szerintem lehet törölni!

3. Hol lehet megnézni, hogy hányadik tanítási nap?

Üdv
Vendel