Sziasztok!

Nem kell előre leadni év elején, hogy melyik napokat szeretnétek
tanításmentes napnak? Ha igen, elfogadta a fenntartó, hogy 15. legyen az
egyik?
Mert ha igen, akkor...

Nem vagyok járatos a témában, csak nálunk is valszeg KRETA lesz jövőre,
ezért próbálok előre okosodni és úgy rámlik nálunk is az utolsó nap DÖK nap
szokott lenni.
Ugyan melyik diákot lehetne akkor már rávenni a tanulásra!?
Már csak ezért is botor dolog lenne, ha a törvény megkötné pont az első és
az utolsó napokat. (Szerintem.)

Üdv,
Venczel József