Hello!

>Nekem úgy rémlik, a nemrég lezajlott KRETA továbbképzésről,
>hogy ott is valami olyasmit mondtak, ha pl. DÖK nap van,
>tehát tanításmentes nap, amin viszont kötelező a részvétel,
>akkor úgy lehet beírni a hiányzókat, hogy fel kell venni ofő órákat.
>Különben "ingyen" szabadnapot kapnának a diákok.
Ez is hibas elgondolas, szerintem.
A diakot hianyzonak csak tenylegesen megtartott orarol torteno hianyzas eseten lehet beirni. A nem szamozott osztalyfonoki oraval torteno kezeles nekem tobb kerdest is felvet: Mennyi of orat irjunk be? 3,4,5,6,7,8 ora? Mennyi az igazsagos a diakkal szemben?
Az en velemenyem, hogy az ilyen eseteket a hazirendben kell kezelni.
Ha nem jon el, s nincs igazolasa, akkor of figy vagy valami.
Persze ilyenkor felmerul mindig bennem a kerdes, hogy a apir lapu naploban ezt mikeppen kezeltek?
Ha volt hianyzo, akkor beirtak 6 oranyi of orat, anyaggal?
de a napnal az is szerepelt, hogy tanitas nelkuli munkanap?

--
Tisztelettel:
Molnar Peter