Sziasztok!

44-en érettségiznek ma infóból, eddig minden fasza. Tudom tettem fel már
ezt a kérdést, de egy gyereknél olyat csinál a monitor hogy fogja magát és
elsötétül. Kikapcs bekapcs a monitort és minden okés. Múltkor monitorra
gyanakodtatok, de kicseréltem egy másikra ami tökéletesen működött eddig.
Mi lehet itt a bibi? Mert ugye energiatakarékos dolog nem lehet, mert
egyrészt dolgozik a gépen, másrészt egérmozgatásra be kéne kapcsolnia.
Monitor kábel (?) esetleg megtört valahol? De senki nem mozgatja. Két gép
is ezt csinálja, szerencsére a másik csak tartalékba van a teremben.