Csak a windows alatt sötétül el? Pl a SETUP-ba belépve nem?

nem hiszem....

Mivel ez a monitor CCFL háttérvilágítású (nem LED-es) ezért nem kizárt, hogy a fénycsövek elhasználódtak, megváltoztak az elektromos paraméterei, ezért az inverter letilt 5 mp után. Ha a menüjében lehet csökkenteni a háttérvilágítás fényerejét 5mp-en belül, akkor még használható valameddig.

Nekem több ilyen monitor vár selejtezésre, ami ugyanezt csinálja. Egyet szétszedtem és kondikat cseréltem,
de nem javult meg.