Generáltam egy új linket, sokan jeleztétek az igényt itt is és magánban is, így
gyorsabb. Aki kimaradt az még most pár napig itt eléri:

https://tinyurl.com/ybtjreno

Zsolt

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Zoltán Kovács
Sent: Monday, July 2, 2018 8:39 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Ped. végz. NOKS rgazdák figyelmébe, szabi kérdés!

Kedves Zsolt!

Én is kérném szépen magánba!

Köszönettel:

Zoltán

2018. június 28. 21:39 Kiss Zsolt írta, <r...@hb.sulinet.hu
<mailto:r...@hb.sulinet.hu> >:

Sziasztok!

Vagyunk páran ped. végzettségű sorstársak, akik ped1-es elismert fizetéssel,
de 21 nap + fokozat szerinti pótszabival rendelkeznek. Illetve vannak, akik
megkapták a 46-ot, nem értették, így lapítanak mint kutya....r a fűben,
nehogy elvegyék tőlük, csöndben örülnek.

Ma kaptam az ide feltöltött állásfoglalást az OH-tól. Anonymizáltam, hogy
személyiségi jogokat ne sértsek és feltöltöttem ide:

https://tinyurl.com/y7o28jl2

A link 3-án lejár, utána nem lesz elérhető, nem akarom az egész internet
közösségének nyilvánosságára hozni. Aki később kéri, privátban elkérheti, ha
az archívumban rátalál. Kérlek benneteket ti sem tegyétek ki a netre, csak
saját felhasználásra szánom.

Tehát a levél alapján jár nekem a 46 nap szabi. Melyet az OH is az EMMI
Köznevelés-igazgatási Főosztályának tájékoztatása
alapján küldött meg részemre. Nem akarok jogászkodni, szerintem ti sem
tegyétek meg. Ha egy minisztérium így értelmezi, akkor az így van, én így
gondolom. Nagyon remélem egyik fenntartó sem mer az OH-val és az EMMI-vel
szembe menni.

A munkáltatómat még nem tudtam értesíteni. Kíváncsi leszek mit fog szólni
hozzá. Egy kicsit sok szabit jelent hirtelen, pláne a visszamenőlegesség
miatt. De nem változott a jogszabály, így tavaly is ez volt, ami jár, az
jár. Gondolom a tanker felé is kell ebben futnia egy kört, mert onnan
szóltak le pont tavaly, hogy nem jár...

Én mindenkit bátorítok, hogy írásban adjon be erre hivatkozva egy kérelmet a
munkáltatójának. Erre neki írásban kell válaszolnia. Ha elfogadják OK, ha
pedig olyan jogászok vannak ott, akik megcáfolják (ezt is le kell írni),
akkor több út is van. Egyrészt lehet kérni bíróságtól, de én nem biztos,
hogy első körben ezt választanám. Ugyanis ha az EMMI és az OH is ezt mondja,
akkor egyértelmű a jogalkotói szándék. Ha félre siklott a jogszabály, és
értelmezési vitába keverednek a fenntartókkal, akkor azt szerintem
pontosítani fogják. Szóval ha nem akarják megadni, nyugodtan lehet fordulni
az OH-hoz, kérve a segítségüket. Én is inkább ezt tervezem, de remélem, hogy
nem fog erre sor kerülni, de a jövőbe nem látok.

Zsolt