Nálunk is van szombaton oktatás, és nálunk is csak néhány osztálynak és
tudja kezelni a Kréta.

Nálunk így van beállítva a szombati tanítási nap az érintett osztályoknak:
Naptípus: Tanítási nap

   - Órarendi nap: "pipa"
   - Órarendi nap hetirendje: Minden héten
   - Csengetési rend: Csengetési rend
   - Az intézmény összes osztályára érvényes beállítás: "NINCS pipa"
   - ÉRINTETT OSZTÁLYOK/CSOPORTOK: csak azokat az osztályokat jelöltük be
   ("pipa"), amelyeknek van szombaton órarendjük.

Az "Órarendi nap hetirendje" szükség esetén állítandó "Hét A"-ra vagy "Hét
B"-re.
Az "Eltérő órarend szerinti tanítás órarendi napja"-nál nem kell semmit
kiválasztani, mert szombaton szombati nap szerint szeretnétek tanítani.

Én egyelőre a most következő szombatot nem tudtam beállítani, mert ugyebár
hétfői napot dolgozunk le, de nálunk tanítás nélküli munkanap lesz ezen a
szombaton, de azoknak az osztályoknak, akiknek szombaton szokott lenni
órájuk, nekik lesz oktatás, de nem hétfői órarend szerint, hanem szombati
órarend szerint. Na ezt még nem sikerült a Krétában beállítani.

Veres Sándor

Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 10.,
Sze, 12:59):

Veres Sándor