From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Veres Sándor
Sent: Friday, October 12, 2018 9:40 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: [Techinfo] ASC órarend import KRÉTÁba

Sziasztok!

Veres Sándor <veres.san...@gmail.com <mailto:veres.san...@gmail.com> > ezt írta
(időpont: 2018. okt. 10., Sze, 14:20):

Én egyelőre a most következő szombatot nem tudtam beállítani, mert ugyebár
hétfői napot dolgozunk le, de nálunk tanítás nélküli munkanap lesz ezen a
szombaton, de azoknak az osztályoknak, akiknek szombaton szokott lenni órájuk,
nekik lesz oktatás, de nem hétfői órarend szerint, hanem szombati órarend
szerint. Na ezt még nem sikerült a Krétában beállítani.

Válaszolok a saját "kérdésemre", vagyis a Krétásoktól az alábbi választ kaptam,
és kivételesen működik is az ajánlott beállítással:

"Köszönjük megkeresését, kérdéseire a következő válaszokat tudjuk adni: Erre a
napra két elemet vegyenek fel. Egyet az említett három osztálynak, amely
Tanítási nap, Órarendi nap, szombati nap, megfelelő heti- és csengetésirenddel.
A másikat felvehetik akár az egyész iskolának is, ahol a többi osztályra
vonatkozó adatokat adhatnak meg. (Ha ezen a napon mulasztásokat szeretnének
rögzíteni, akkor Tanítási napot kell felvenni, mivel csak ilyen napon lehet
foglalkozásokat rögzíteni, ami azért szükséges, mivel a jogszabály alapján csak
tanórák, és egyéb foglalkozásokon lehet a tanulók számára mulasztást
rögzíteni.)"

Veres Sándor