Sziasztok!

Veres Sándor <veres.san...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 10.,
Sze, 14:20):

> Én egyelőre a most következő szombatot nem tudtam beállítani, mert ugyebár
> hétfői napot dolgozunk le, de nálunk tanítás nélküli munkanap lesz ezen a
> szombaton, de azoknak az osztályoknak, akiknek szombaton szokott lenni
> órájuk, nekik lesz oktatás, de nem hétfői órarend szerint, hanem szombati
> órarend szerint. Na ezt még nem sikerült a Krétában beállítani.

Válaszolok a saját "kérdésemre", vagyis a Krétásoktól az alábbi választ
kaptam, és kivételesen működik is az ajánlott beállítással:

"Köszönjük megkeresését, kérdéseire a következő válaszokat tudjuk adni:
Erre a napra két elemet vegyenek fel. Egyet az említett három osztálynak,
amely Tanítási nap, Órarendi nap, szombati nap, megfelelő heti- és
csengetésirenddel. A másikat felvehetik akár az egyész iskolának is, ahol a
többi osztályra vonatkozó adatokat adhatnak meg. (Ha ezen a napon
mulasztásokat szeretnének rögzíteni, akkor Tanítási napot kell felvenni,
mivel csak ilyen napon lehet foglalkozásokat rögzíteni, ami azért
szükséges, mivel a jogszabály alapján csak tanórák, és egyéb
foglalkozásokon lehet a tanulók számára mulasztást rögzíteni.)"

Veres Sándor