>Nincs esetleg valakinek valami tuti szakmai cikke arról, hogy a Win10 jobban szereti az SSD-t, mint a HDD-t és hogy kell neki a minimum 3 GB memória?
Saját tapasztalat.
Nálunk a saját ssd-met beszereltem egy gépbe és párhuzamosan megmutattam nekik a két egyforma gépet ( egyik hdd-s másik ssd-s volt, ugyanazzal a op-al w10x64).
Pluszban ki is próbálhatták munka közben az ssd-vel szerelt gépet.

Ezek után mondták, hogy vehetek 10 darabot!!(persze a sajátot visszakaptam :) )