Én most ügyködöm hasonlóban: meghibásodott HDD helyére SSD-t kértem. Az informatikus már rábólintott...

2018.12.18. 6:35 keltezéssel, Zsolt Farkas írta:
Ez nekem nagyon rossz hír :( Tuti nem adnak egy fillért sem arra, hogy fejlesszünk... Nincs esetleg valakinek valami tuti szakmai cikke arról, hogy a Win10 jobban szereti az SSD-t, mint a HDD-t és hogy kell neki a minimum 3 GB memória? Vagy ezek saját tapasztalatok? nem fórumos hozzászólás lenne jó, hanem bármilyen olyan oldal, amely szakmailag kompetens az ügyben.