Hello!
Ha MAK kulccsal volt aktivalva, akkor uj MAK kulcs kell az aktivalashoz.
Kerdes, amire nem varok valaszt, hogy miert volt az efopos lapotop MAK
kulccsal aktivalva?
EFOP-es DELL laptop Office aktivalas uzenete (most futtattam):

Installed product key detected - attempting to activate the following
product:
SKU ID: d450596f-894d-49e0-966a-fd39ed4c4c64
LICENSE NAME: Office 16, Office16ProPlusVL_KMS_Client edition
LICENSE DESCRIPTION: Office 16, VOLUME_KMSCLIENT channel
Last 5 characters of installed product key: WFG99
<Product activation successful>

Ergo a gond a MAK kulcsos aktivalassal van
Az a laptop amivel a fentit produkaltam, eredeti telepites, amivel kaptuk.
Torolni kellene  a MAK kulcsot, majd egy KMS kulccsal aktivalni.