Ezen én is elfilóztam, merthogy amikor úgymond csináltam a laptopot, akkor ugye
nem is kellett hozzányúlnom a rajta lévő office-hoz, hiszen sulis hálóról
automatikusan aktivált anno.
A kolléganő ezután leginkább otthon használta, nem tudom mi történt közben…

Leírnád, hogy hogyan tudom a MAK kulcsot törölni és egy KMS kulcsot beírni,
hogy aktiválni tudjam?

Köszi,
Gál György