Tudnak róla, megoldás még eszerint nincs.
https://e324.freshdesk.com/support/solutions/articles/42000002050-aktiv%C3%A1ci%C3%B3s-hib%C3%A1k-mi-a-teend%C5%91-
Nálam még nem jelezték a kollégák, hogy problémájuk lenne.

2019. 04. 03. 9:11 keltezéssel, György Gál írta:
Sziasztok!

Behoztak hozzám egy Dell efop-os laptopot. A win10 aktív rajta, az office
viszont nem.

A gondom az, hogy az office-t nem tudom aktiválni kms-en keresztül, mert az
alábbi üzenetet kapom:

ospp.vbs /sethst: 195.199.255.195 lefut okén
ospp.vbs /setprt:1688 szintén lefut okén
ospp.vbs /act a következőn adja:

Installed product key detected - attempting to activate…. bla…bla…bla…
SKU ID: bla…bla…bla…
LICENE NAME: Office 16, Office16ProPlusVL_MAK edition
bla…bla…bla…
.
.
ERROR CODE: 0xC004C020
ERROR DESCRIPTION: The activation server reported that the Multiple Activation
Key has exceeded its limit.
———
—————
—————
—— Exiting———

Ha elindítom rajta pl a word-öt, akkor rögtön előugrik az aktiválás varázsló.
Itt kiválasztom, hogy interneten keresztül szeretném aktiválni, kicsit szöszöl
majd kiírja, hogy „A telepített példány nem aktiválható, mert már történt annyi
aktiválás, amennyit a DMAK-korlát lehetővé tesz…..“

Most akkor mi van? Nem tudom aktiválni az efopos laptopos office-okat?
Egyáltalán tudok aktiválni kms-en bármilyen office-t?

Help!!!!!

Köszi,
Gál György