Nem az az érdekes, hogy mit küldesz email címekre, hanem az, hogy honnan szerezted meg az email címeket. Önmagában az a tény, hogy technikailag kezeled az email címet, nem jogosít fel rá, hogy technikaitól különböző tartalmú üzenetet küldjél rá. Amennyiben te vagy a címek rendszergazdája és ügyelsz a biztonságukra, akkor még minősített eset is lehet. Ne csináld. Ha csak egy megszokott létező "üzenő fal" van, amire vagy kattint  címzett, vagy nem, az a saját felelőssége, de házon belüli email címekkel, amiket én "gondozok", azt se csinálnám.

Független, saját címlistádban legálisan létező email címek esetében nincs gond!

Ettől függetlenül a fideszes 10 %-ot, aki kétharmadnak gondolja magát küldd el, szigorúan szóban, a ner valagába, mondjuk visonta megfelelő hely nekik, óránkénti légző és jóga gyakorlatokkal.

sl