Kedves László!

Sokat gondolkodtam, mit is írhatnék erre… úgy látszik, nem érted - és
valószínűleg nem is fogod megérteni, mit is szerettünk volna közölni Veled
Imrével…

Úgyhogy inkább elengedem… és köszönöm lenéző szavaid, nagyon jól esett. De hidd
el, én sem ma kezdtem, bár az igaz, hogy nem itt, a sulineten.

További szép napot Neked is.
György

ui.: a mi házunk mellett ugyan nem folyik május óta kénhidrogénes szagú patak,
de nekem elhiheted, nem csak a Te helyzeted nehéz. Hidd el, itt az Ormánságban
sem fenékig tejfel az élet. (már ha egyáltalán tudod, hogy hol van). Pont.