Feladó: Zsolt Gersei <gerseizs...@gmail.com>
Dátum: 2019 november 27 14:21:17
Tárgy: [Techinfo] email és jog
Címzett: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>

Kedves Listatagok!
Tudom, h picit offos a téma, elnézést kérek érte, de nem találtam a neten egy
órányi kutatás után sem megfelelő jogi anyagot, hátha ti tudtok segíteni.

Az történt, h minden pedagógus kollégámnak küldtem egy emailt arról, hogy
szombaton tüntetés lesz: "Kedves Kollégák, úgy tűnik szombaton tüntetés lesz,
ld a mellékelt plakátot és linket." Csatoltam a PSZ tüntetésre hívó plakátját,
és egy linket, ami a PSZ hivatalos oldalára mutat.

Na most...

Néhány kollégám sérelmezte, hogy ilyesmivel zaklatom(?), zavarom(?)...

Kérdéseim a következők:

Szabályozza-e valamilyen módon törvény, h kinek küldhetek email-t, és kinek nem?

Mivel levelem nyomokban sem tartalmazott kereskedelmi jelleget, ennek ellenére
kéretlen levélnek minősíthető-e? (Itt is a törvényi háttér érdekelne)

A jóérzésem szerinti válaszok nyilvánvalóak, ha vkitől nem akarok levelet
kapni, spam-nek jelölöm, v olvasatlanul kihajítom, lex@rom a dolgot, de vannak
bonyolultabb lelkek...

Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!

Üdvözlettel:

Gersei Zsolt
+36-20-233-0777

gerseizs...@invitel.hu