> ui: Amúgy sem szeretem ezt a fejlesztőrendszert, mert ÓRIÁSI! Önmagában
> többet foglal, mint az oprendszer és az összes többi program, megduplázza a
> mentésemet is, és még a legjobb gépeinken is lassú... :(

Pedig a legjobb az oktatáshoz most. Beépített Live Share-rel a diák
megosztja a munkáját, így élőben tudjuk megbeszélni, hogy hogyan írja a
kódot.
Egyébként a méretét lehet csökkenteni azzal, ha nem teszel fel hozzá minden
modult. A sebessége a felhőkapcsolattól lesz lassú.

Lehet, hogy a hálózatra mentésnek is az volt a problémája, hogy helyi
hálózatra nem szeretnek szinkronizálni a felhőalkalmazások.

SzTZs