> Hasonló nekünk is előjött még év közben, a saját hálózati home mappába
> dolgozva nem lehetett adatbázishoz kapcsolódni, mindenféle idióta
> hibaüzenet jött. Helyi meghajtóra 1 bit változtatás nélkül átmásolva minden
> ok.
> Nem igazán értem a dolgot, arra tudok gondolni, hogy ez is valami
> szándékosan beépített "feature", de akkor legalább dokumentálva lenne és
> adhatna értelmezhető hibaüzenetet.

A VS2010 volt az utolsó verzió, amelyik egyáltalán nem community. Azóta a
VS-be be kell jelentkezni, ezzel kapsz egy felhőbeli verziókövetést (Git,
SVN...) Az az alapértelmezett, hogy online eszközön készíted a programot,
amit megosztasz a munkatársaiddal. (A programozás foglalkozásként ma már
csapatmunka.)
Ha egy hálózati meghajtóra készíted a programodat, azt több eszközről
különböző néven, akár egyszerre el lehet érni. Ez a felhőben is lehetséges.
Ha a kettőt egyszerre lehetővé teszik, akkor abból komoly hurkok
keletkezhetnek.
Ha egy google drive-ot, onedrive-ot, dropboxot.... akarsz szinkronizálni,
azt sem engedi helyi hálózati meghajtóra.