Hát nem véletlen mondtam, hogy *Apa, kezdődik...*

Szalayné Tahy Zsuzsa <sz...@infokatedra.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj.
22., P, 10:17):

> - az egész számokat is stringként tárolja, nem a program készítőjétől
> várja az adattípus megadását, hanem azzal könnyít, hogy a felhasználás
> függvényében eldönti, milyen típusként használja, alkalmatlan arra, hogy az
> adattípusok lelkivilágába bevezesse a diákot.

Nem akarom felvenni ezt a tavaly másik listán, másik cím alatt rengeteg
bele- és félremagyarázással lefolytatott vitát, de szeretnélek megkérni,
hogy ilyeneket nagy nyilvánosság előtt ne terjessz. Nem tudom, melyik
nyelvvel kevered, a Python erősen típusos nyelv, kidolgozott
adatszerkezetekkel, ahol szemben pl. a Javával már az 1 egész szám is
mindenképpen egy objektumpéldány egy csomó metódussal, aminek semmi köze a
stringekhez.
Próbáltál már egy inputból származó számot vagy az '5' stringet hárommal
megszorozni?
Az igazság: https://sulipython.fandom.com/hu/wiki/T%C3%ADpusoss%C3%A1g

- a generikus függvényeket alapból adja egy tömbhöz/listához/kollekcióhoz
> (ki hogy nevezi), alkalmatlan arra, hogy ezen függvények algoritmusán való
> gondolkodásra késztesse a diákot (pl. összegzés, maximum, keresés); azt a
> logikai műveletet, ami egy keresés megírásakor a Find végez, nem végzi el a
> diák, így a diák informatikai gondolkodási képessége nem fejleszthető
> megfelelően.

Alkalmatlan tanárral és feladattal alkalmatlan. Próbáltad megoldani a most
hétfői érettségi középhőmérsékletes feladatát?

Jobb lenne, ha ebben a szálban megmaradnánk a VS telepítésénél, és esetleg
lehet nyitni egy másikat "Súlyos tévedések és dezinformációk a Pythonról"
címmel.