Szia!

A logikusan gondolkodsz, de túlgondoltad ;o)

Ha jól értelmezem, az iskolátok neve megváltozott pl.: "sulibuli"-ról
"simplesample"-re.
Ezért a domain is változik "sulibuli.edu.hu"-ról "simplesample.edu.hu"-ra.
Most van egy Google környezetetek, amit levelezésre is használtok, a "
sulibuli.edu.hu" domain-nel.

Szerintem nem kell újra regisztrálni az iskolát és átirányításokra sem lesz
szükség. Elég bevezetni az új domaint a jelenlegi mellé és a felhasználók
e-mail címeit módosítani az új domain-re. A régi e-mail címeket meg betenni
mindenkinél alias-nak.
Így semmi sem változik, csak a felhasználók e-mail címei. Mindenük
(leveleik, gdrive tartalmuk, classroom, stb.) megmarad és működik tovább.
Pontosan úgy, mintha "sulinet.hu"-ról térnétek át "edu.hu"-ra.

Szerintem az, hogyha indítasz egy új regisztrációt, meg is zavarja őket.
Nekem más domain-en van a suli honlapja, mint a hivatalos levelező
domain-ünk. Emiatt problémáztak egy kicsit, de megoldódott:
"

Hábel György ötlete nyomán, mi is mellékeltük azoktatas.hu
intézménykeresőjéből a képernyőképet, meg a linket is
természetesen.
Tegnap délelőtt küldtük el és már meg is jött a jóváhagyás.

"
Ez volt az aduász!

Szerintem, ha egyszer már regisztráltatok és bizonyítottátok, hogy
jogosultak vagytok a használatára, akkor ezután már nem foglalkoznak
veletek.
Esetleg, ha később valakinek szemet szúrna a Google-nél, hogy megváltozott
a honlap, meg a domain, bekérik újra az alapító okiratot. Te meg
elmagyarázod nekik, hogy mi a helyzet, lásd fenti idézet.
De erre csekély esélyt látok.
Amikor bizonyítod, hogy tiéd a domain, akkor az ottani dokumentumokban is
benne van, hogy ellenőrzés után eltávolíthatod a tartamat a weblapodról,
illetve kitörölheted a felvett DNS bejegyzést. Ez MS-nél is így van. Ezért
gondolom, hogy később már nem ellenőrzik.

Üdv,
Venczel József

Felgimi A <felgimihon...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jan. 14., Cs,
16:06):