tömeges felhasználó felvételt tervezek a fentiekben, de úgy hogy az
esetleges üzeneteket a tag eredeti gmail.com címére továbbítsa át. (de nem
baj ha az iskola.edu.hu alatt is megmarad) Egy péda:
76543210...@iskola.edu.hu --> cserep.virag2...@gmail.com Van lehetőség
ilyen tömeges felhasználó importra? Egyeseknek két gmail.com címe is van,
van-e mód hogy mindkettőre át legyen irányítva?

Felgimi A <felgimihon...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jan. 16., Szo,
11:46):