Köszönöm a választ József!
A helyzet az hogy eddig csak gimi voltunk mostantól felső tagozat is és
gimi is vagyunk. Amit szeretnénk, ha a felsőtagozat önálló arculatot
kommunikációt google-térkép megjelenést stb... élvezzen.
Egy intézmény vagyunk  jogilag de két feladat.  Kétféle felvételi két külön
létszámkeret...  Ez a név és feladatváltozás "véletlenszerűen" esik egybe
az új domain bevezetésével felgimi.edu.hu -val és ez lehetőséget ad rá hogy
ott indítsuk el a következő évi felvételit egy új szálon, meghagyva a régi
szálat kontinuitás és a korábbi évek szellemi értékei miatt... Ezért tűnt
praktikusnak hogy új google regisztrációt végezzek.
KÉRDÉS szabályos-e ez így...
A másk ötletem nekem is a másodlagos domain lenne (olyat még nem csináltam)
a keveredés elönyeit kevesebbnek érzem mint a hátrányait...
KÉRDÉS ha megcsináljuk az újat akkor letilthatja-e a google a korábbit?
És inkább ez lehet a döntő érv a másodlagos domain mellett, még ha az most
nekem macerásabbnak is tűnik.  Ha ettől nem kell félni mert törvényes így
akkor egyszerűbb elindítani egy új tiszta szálat a felgimi.edu.hu
-bevezetésével kapcsolatban. Hogy látjátok ti ezt?

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jan. 14.,
Cs, 21:16):