> kódolós mocsok nagyon sokféle van sajnos, van ami e-mail csatolmányban
jön,
> van ami a windows távoli asztal-ban lévő sebezhetőséget használja ki és

Nekem fogott a vírusirtóm a közös levelezésben szerdán encryptes levelet
2-t. De a többieknél vagy kuka volt, vagy olvasatlanul csücsült ott.
RDP-t használom a szerver elérésére. De nem a 3389-es porton. Ami ezt
használja ki, felismeri, hogy másik porton közlekedem vajon? Fura egybeesés
lenne a levél, ha az RDP-vel jött volna be?

> Mi lett a kódolt fájlok neve? Abból megvan, hogy melyik változat és
okosabb
> leszel.

Most nem emlékszem, a kiterjesztést cserélte le.

> Lehet azért nem követel még pénzt mert még nem végzett, az is tipikus
> jelenség.

És éjszaka akarja folytatni a "jótékony" cselekedetét? Azért az iskolatitkár
csak 3 kódolt fileja érdekes.
Most minden esetre hazahoztam, készül róla disk image, addig nem mertem
piszkálni, mert ha még lapul, nehogy nagyobb kárt tegyen. Volt ott novemberi
dátumú mentés, amihez nem fértem hozzá, abban bízom, hogyha majd adok jogot,
akkor abban azért lesz hasznos anyag.

Zsolt