From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Tiba Csaba
Sent: Sunday, April 11, 2021 10:19 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] kodolos "mocsok"

A clonezilla dd parancsot használ, lehetne live cd alatt parancsorban
paraméterezni, hogy hiba esetén se álljon le.

Bármilyen linuxot tudsz használni erre a célra nem muszáj a clonezillát.
Goarted alatt tudsz grafikusan is mentést csinálni. Clonezillában is biztos
lehet valahogy paraméterezni.

Kiss Zsolt <r...@hb.edu.hu <mailto:r...@hb.edu.hu> > ezt írta (időpont: 2021.
ápr. 11., V 9:28):

Nincs sok illúzióm a megmentést illetően. Mentés után ha hozzáférek megnézem és
jelentkezem.

Zsolt