A Clonezilla hibával állt le az utolsó partíciónál. Nem tudott olvasni, csak
azt nem tudtam eldönteni a lemezkép ellenőrzésénél-e vagy a szerverem diskje
hibás. Ez utóbbira tippeltem, mert gyanúsan ha a kép lenne hibás arra nem ilyen
olvasni nem tudom hibát írt volna, hanem check fail vagy valami hasonlót. Most
kotortam még egy másik disket, amin volt itthon hely és ráengedem arra újra.
Nappal látom mit művel, ill. ha itt is kiakad, még van disk hibám is… Akkor
majd ráengedem a másik lemezére a tömbnek.

Ha sikerül menteni végre, majd megnézem a kiterjesztést.

Az a fura nekem, hogy te is írod „újra a hálózaton lesz”. De éjjel elvileg csak
a szerver van a hálózaton, meg persze amit bekapcsolva felejtettek. Pont ilyen
pechem lenne, hogy még bekapcsolva is felejtették? De hajnali 2 órások az
időpontok, utána „elfáradt”? Meg csak éjjel dolgozna, nappal lapul? Ha majd
lesz mentésem akkor jobban tudom nézni mi van oda, mikori dátumokkal.

A titkársági gép azért nem gyanús nekem mert az iskolatitkár saját mappájából
van a szerveren oda a 3 file. A saját gépén minden megvan.

De majd ha bekapcsolom a szervert, akkor az is kiderül, melyik felhasználó
nevében piszkálta a fileokat. Erre nagyon kíváncsi leszek. Sajnos több ember is
ugyanazt kapta az elődömtől, amikor volt belépési probléma, aztán úgy maradt.
De hátha nem az „univerzális” user lesz.

A szerver Windows szerver 2016. A kliensen 10-esek, de meg nem mondom milyen
verzió. A nyáron akarom majd 20H2-re cserélni, mert addigra igaz lesz 21-es is,
de a múltkor azt láttam, hosszabb a H2-esek támogatása, az év elejiek valamiért
hamarább elavulnak MS-éknél, nem is értem.

Nem tudom mit akadályoz a MS, meg mi alatt, de jobban bíznék egy vírusirtóban,
amit persze nem vesz a tanker…

Zsolt