Dar în situaţia în care noi am descoperit pământul abia în secolul
viitor, ce poziţie ar trebui să avem ? Luăm o listă a cuiva şi zicem

mai bine mai tarziu decat niciodata :)

ce ? „Uite dom'le, asta credem noi că este important pentru univers, hai
să vedem dacă s-a rezolvat, iar dacă nu, din YES zicem NO”. Chiar

Majoritatea obiectiilor importante nu tin de o anumita tara deci ne afecteaza si pe noi daca raman probleme, sau daca se rezolva.

admiţând că se ajunge la asta, cum se poate cântări pe loc (în două
zile sau câte or fi) o asemenea decizie ? Dacă sunt rezolvate 3 din 10
probleme, ce decizie trebuie luată ? Dar pentru 6 din 10 ?

vor fi 30 de zile din cate am inteles dupa Geneva, pentru a da timp tarilor sa se gandeasca. Din sutele de obiectii ce au fost ridicate probabil o mica parte sunt considerate showstopper de unii. In functie de judecata fiecarui comitet ar trebui sa se evalueze care sunt probleme de acest gen si sa voteze in consecinta. Deci nu bazat pe procent de obiectii rezolvate din total, ci bazat pe existenta sau lipsa a unor obiectii serioase.

Nu cred ca e o problema daca comitetul din Romania se ia dupa ce au zis altii atata timp cat analizeaza parerile altora si decide bazat pe acestea. Problema ar fi daca ar vota fara macar a se informa. Deci chiar fara contributii active dar cu intelegerea argumentelor celor doua parti deja ar fi progres.

Eu d'aia am zis că nu mi se pare a fi controlabil ... (mai degrabă e
penibil)

Cristi

*) am mai comentat pe tema asta, mai întâi să naţiunea să se preocupe
din proprie iniţiativă să fie interesată de asemenea probleme şi abia
după aia să îşi manifeste „dispreţul unei naţiuni întregi”