> Din acelasi motiv pentru care orice cod vechi este "insecure".

Huh? Mucegaieste cumva? Chiar nu vad legatura "cauza/efect" dintre vechimea unui cod si calitatea lui.

Pentru qmail (care-i ceva mai mult de-un parser), un premiu pentru prima gaura de securitate descoperita sta cumintzel din '97 (cam de pe cand MS Office a mai castigat o versiune peste cel din '95, ma insel cumva?)
http://cr.yp.to/qmail/guarantee.html

Cu respect,

Adrian

Zoli Herczeg wrote:
Tibi bacsi,

Din acelasi motiv pentru care orice cod vechi este "insecure". Ca sa folosesc
exemple Microsoft, nu cred ca are cineva curaj sa utilizeze Windows 95 sau IE4... decat
in medii izolate. Deh, mintea programatorului de acum 10-15 ani era alta, iar
amenintarile cu totul altele decat cele de azi. La fel, nu cred ca este sanatos sa stai
acum pe un kernel 2.0 vechi de 10+ ani...

Zoli Herczeg
isv evangelist | developer & platform evangelism | microsoft romania |
http://itboard.ro/blogs/zolis_tool