To: <tic-lobby@agora.ro>
Sent: Monday, January 07, 2008 1:26 PM
Subject: RE: TIC-Lobby: Cum se impun "standardele"

Tibi bacsi,

Din acelasi motiv pentru care orice cod vechi este "insecure". Ca sa folosesc exemple Microsoft, nu cred ca are cineva curaj sa utilizeze Windows 95 sau IE4... decat in medii izolate. Deh, mintea programatorului de acum 10-15 ani era alta, iar amenintarile cu totul altele decat cele de azi. La fel, nu cred ca este sanatos sa stai acum pe un kernel 2.0 vechi de 10+ ani...

Zoli Herczeg
isv evangelist | developer & platform evangelism | microsoft romania | http://itboard.ro/blogs/zolis_tool