----- Original Message ----- From: "Zoli Herczeg" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <tic-lobby@agora.ro>
Sent: Tuesday, January 08, 2008 8:53 AM
Subject: RE: TIC-Lobby: Cum se impun "standardele"

Tibi bacsi, in caz ca nu intelegi ce am vrut sa-ti spun, poate iti trimit o carte a lui Mike Howard despre imbunatatirea proceselor de dezvoltare. Te rog sa-mi spui unde sa o trimit.

Tiberiu Socaciu
CP 522
OP 9
Cluj-Napoca

Revenind la formatele vechi de documente, stati linistiti: acestea sunt suportate in continuare, doar ca sunt dezactivate "by default". Daca aveti astfel de documente, le puteti deschide in continuare: http://support.microsoft.com/kb/938810

Si ce legatura are asta cu ' <b>orice</b> cod vechi este "insecure" '? Sau incep sa imbatranesc si sa imi scape mie sensul cuantificatorului universal?

Zoli Herczeg
isv evangelist | developer & platform evangelism | microsoft romania | http://itboard.ro/blogs/zolis_tool

Tibi Socaciu
consultant independent